minnie11 Mrv24orn her doktor farklı bir zamanda yapabiliyor. Kimi 37 de kimi doğum esnasında. Benim doktorum 38de yapti
Sencann Mrv24orn 37. hafta gibi yapan var bazen 38 … korkulacak bişey yok sonuçta hepimiz evliyiz ilişkiye giriyoruz doktorun parmağı ne kadar acıtabilir ki öyle düşün :)
minnie11 Mrv24orn büyütülecek bir acı değil, kendini kasmazsan çok rahat geçecektir. Normal doğum düşünüp de çatıdan korkmak olmaz 😁
bebegim_28 Mrv24orn ben bugün çatı muayenesi oldum 36 haftamda 3 saniye ancak sürdü hiç acımadı sonuçta eşimiz ile beraber oluyoruz onun gibi bişey hiç korkulacak bir şey değil
minnie11 Cansu1035 bir jel ile bakılıyor diye biliyorum ama açıkçası ben bir şey sürdü mü sürmedi mi hissetmedim 😅 ilk defa vajinal muayene olduğum için bir an önce bitsin diye kendimi rahat bıraktım, zaten 10 15 saniye sürüyor
Busekrkmz Cansu1035 iki parmağına jel sürüp öyle bakıyor sürece iki parmağı ile bakıyor o kadar kendinizi sıkmadığınız sürece acımıyor.
Ataekim 38+4 te bugün yapıldı, jel sürüyor iki parmağıyla kontrol ediyor korkutmak istemem herkesin acı eşiği farkli ama benim canim yandı kendimi kasmamama ragmen , canımda tatlı değildir ama stres oldum sanirim
Mrv24orn Normal dogum istiyorm bn insss uygunsn yapmaya der ozel hstaneler gnlde sezryanci olyor brz ondan krkrym bnde
Mrv24orn Sencann dgru bazlri acyo gcmyo acsi fln yzmisti biyerde okumustm o yuzden😅 yani norml dgumdan korkmuysn ondan hc korkmamamz lzm