Mujdeavsar_777 ben canım . Ertesi günü ateşim 39 a fırladı. Doktora gittim enfeksiyon yüksek çıktı koronadan şüphelendik. Test verdim çok şükür negatif çıktı idrar yolu enfeksiyonum da var ama ateşimi bu kadar arttıracak kadar değil bende aşıdan şüphelendim. Seni de görünce yazmak istedim. Aynı ikinci dozumda oldu