38+4 teyiz Bugün nst sonrası cati muayenesi yapıldı. Kendimi kasmamama ragmen canim cok yandı , doktorum orta pelvis kemiği biraz dar dedi ve 1 cm aciklik var. Bu haftalarda biraz daha asagi inmesi beklenirdi salı günü tekrar gidecegim. Çatı muayenesi böyleyse dogum nasıldır Allah hepimizi saglicakla kurtarsın kizlar korkmadım degil açıkçası 😏