Azurunannesi Benim ilk hamileliğim 2 aydır evliyim ve 2 aylıkta hamileyim 🙈 O kadar zor geçiyor ki pisikolojik açıdan sürekli bir sıkıntı ve uyku içerisindeyim zaman zaman daha da kötü olabiliyor nasıl kurtulacağım bu durumdan bilmiyorum normal mi acaba ?
Elifdilara Azurunannesi herkes ayni canim herkes çökmüş psikolojisi bozulmuş canı sıkkın🙁( ahh bu hormonlar. Gececek insaAllah sabret 😚
Aysehatun Azurunannesi geçiyor hepsi canım içini ferah tut benimde öyleydi bide ben 2 ay yattım yani hamileliğimi öğrendim kahverengi lekenlenmem oluyordu cok sukur bitti cok sukur olmuyor artik onu geciyorum hep bi duygusallik hep bi alinganlik birisi bisey desin esim annem fark etmez hemen yanlis anliyodum uykum geliyordu mide bulantisi hafiften yorgunluk derken hepsi geçiyor 12.haftadan sonra daha iyiyim hersey yolunda cok sukur 15 haftaligiz eskisi gibi asla degilim alistim ilkten hormonlardan canım vucut alismaya calisiyor normal ama sen sıkma canını lutfen kendini uzme inan cogu insan yasiyor cunku hamilesin hormonlarin tavan yapiyor yeni bisey bu arada hayirli olsun bebisin🐣😇🙏🏼
deletedmom351 Azurunannesi Bu dediklerin çok normal hepimiz geçtik bu yollardan sürekli ağlıyordum eşim bana bir şey diyordu gayet güzel bir şey ama ben yine ağlıyordum sürekli uykum gelir yatardım ama geçecek inşallah canım
Deletedmom67 Azurunannesi normal cnm . Sadece hem yeni evlilik hem bebek aynı anda alısıyorsun 🙂 ben 1 sene sonrasında cocuk dusundum anca alıştım evlilik pskolojisine seninki cok normal🙂
deletedmom351 Azurunannesi Hayır etkilemez bu senin hormon değişikliğin yüzünden oluyor ama tabii mutlu olman bebeğini de mutlu edebilir. Ama uyku halsizlik vs şeyler de bebeğini etkilemez.
esoeso Azurunannesi 4 aya kadr yemek yapamdm haftada bir anck evi süpürebldm sürekli uyumk istedm yemk faln canm hc bse ıstemyrdu sanki btün dünyann yükü bnm omzmda 🤣🤣 yazk adam evde yemek yyemz oldu allah razı olsn ki bu konuda hc skntı cıkarmdı 😘😘 hep bi ağlama isteği yok dyodm bn yapamm basaramm cock bnm nymeee sanki bi ben bu kdr zor gecrydm ama şükür 32 haftaya kadr geldk rabbm herkse sabrnı veryr sende bugnlern tadnı cıkar 🤗🤗
Iremtrnn Ayni durum bende de var ya 😔 surekli yorgunluk uyuma hali cok yatincada kendimi iyi hissetmiyorum biseylerle ugrasiyorum hemen yorulup hop geri yataga🙈