Ummudogan bende gebelikten önce gastrit, peptik ülser ve mide kapağımda sorum vardı. Sürekli endoskopiye giriyordum zaten em son dayanamadım ve gavıscon kullanmaya başladım. Doktorum günde 2 kere kullanabilirsin dedi özellikle akşam yemeklerden sonra ve gece yatağa girince çok kötü oluyorum