Sibelsncar Ada38 bizimde son 28 ama sanki doğmayacak gibi heyecanda yok 2. Bebek diye mi yumurta dayaninca beyecanlanirim kesin ben öyle oluyor genelde
Sibelsncar eymenMomy_ adet günün neydi canım benim başlangıç yanlış hatırlamıyorsam 9 Şubat ama emin değilim doktorum 20 kasima kadar bekleriz dedi yani 1 hafta fazla söyledi gunumden birde çok iri bir bebek değil diye herhalde
eymenMomy_ Sibelsncar benimde 9 şubattı bizim doktorumuz daha net bi tarih vermedi pazartesi kontrole gidicem bakalım
elfist aysegulkaya evet biraz erken gelmek istemiş bebiş 😊doktorun ve benim takvimine uymadı 38 hafta 5 günlük doğdu 😊
Annem42 elfist bnmde bugunu saymzsk 10gün ama sanki 10gunu gececk gibi hssedyrm ndense dogsun artık kızımı kucagıma almk istyrm kıme bnzyr sacı cok ay cok sabrszlnyrm