Merhaba ovülasyon testiyle takip ettiğimde ekimin 7ve 8inde test pozitifti bizde bu tarihleri değerlendirdik. Bu hafta da kasıklarımda ağrı, batma ve bel ağrım oluyor, regli olcakmışım gibi bir ağrı oluyor kasıklarımda. Sizce hamilelik belirtisi midir, test yapsam çıkar mı 🤷🏼♀️ 20ekim yani önümüzdeki salı reglimin 1. günü olması gerekiyor ama bilemedim beklesem mi test yapsam mı ya da test için erken midir😔