Jaleycl Kızlar merhaba 🌸🤍 Adetim gecikeli 5. Gün ama henüz adet olmadım daha bundan önceki yaptığım erken gebelik testleri negatif çıkmıştı bugün normal gebelik testi yaptım biri silik çizgi diğeri ise negatif çıktı sizce hamilemiyimdir kafam karıştı ?? https://imgyukle.com/i/IP30B6
bebeklerim_ Jaleycl bence bir kan testi yaptırın net sonucu alırsınız :) hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Dfn42 Jaleycl kaset testler yanıltıcı olabiliyor kimi kuruma çizgisi oluyor en güzeli kan varsa çıkar hayırlısı olsun inşallah
Birgul Jaleycl yeni olduğu için birinde çıkmış diğerinde çıkmamış olabilir Pazartesi sabahı tekrarlayın çıkarsa kan verin derim
Yandom Jaleycl regl gecikmen varsa kan testi yaptır kaset testler yanıltabiliyor ben geçen gün yaptım pozitif cıktı ikinci çizgi pembeydi kan verdim negatif çıktı en garanti kan sonucu canım
Egeeren Gun gecikmede idrarda cikti benim snra kan verdim öyle öğrendim. Gec dollenme imis olabilir yani kan ver en iyisi