Merhabalar desteğinizi bekliyorum doğum yapalı 15 gün oldu dikişlerimin bir kısmı açıldı ve hastaneye gittigimde ilk dikilecek dedıler dikilmezse esnetik olmaz dediler daha sonrada dikilmeyecek kendi iyileşecek dediler benim gibi olan varmı bu süreç beni çok yordu