Damlacik oha ya inanamıyorum o kadar pahalı mı 🤭🤭 vaktin varmış canım bende devlet hastanesinden randevu al hemen orasıda aynı yapıyor sonuçta o kadar para vermene ne gerek var bence yazık başka bir ihtiyacına kullanırdın, benim kontrole gittiğimde 12 haftam bittiğini öğrendim mesela devletlerde randevu bulamadım özelede gidemedim geçti maalesef yaptıramadım 3 lüyü veya 4 lüyü yaptırıcam inş senin vaktin varken öyle yap bence