Admin bebeğimi kucağıma aldım ama uygulamayı artık kullanamıyorum doğum öncesi harika bir uygulama ama yetersiz kaldı.( 2mayıs doğum tarihimiz girdiğimizde kabul etmiyor ) Silmek istemiyorum benim gibi düşünen anneler vardır veya olacaktır. Bir çözüm İstiyorum geliştirme yapılacak mı? İlginiz için şimdiden teşekkür ederim @adm