Ilknur74 Arkadaşlar burun akıntısı kanaması yada burnunda yara olan varmı 2 aydır tıkalı burnum yara oldu ya siz neler kullanıyorsunuz ?
okroya Ilknur74 teramisin sürüyorum burnumun içine uyumadan önce. Acayip kuruluk ve kabuklu yara oluyodu kanıyodu teramisin iyi geliyo
minnie11 Ilknur74 bende alerjik rinit var burnum sürekli tıkanıyor ve kuruyor. Doktorum burun spreylerini kullanmanın zararı olmadığını söylemişti. Doktorunuza danışın bence
Zeynepahmett Ilknur74 bende de alerjik astım var bahar aylarında ilaç içerim genelde. İlaç içemiyorum diye ayrıca kan sulandırıcı iğne kullanıyorum diye sürekli kanıyor. Her sabah boğaz ağrısı ile uyanıyorum tıkanıyor kanamis oluyo. Doktor bir çözüm sunmadi