humeyraogretmen Hamilelikte 2.ayımı doldurmak üzereyim.İlk hamileliğim.Ve ağzımda 7/24 geçmeyen iğrenç bir tat var.Hayattan,yemeden içmeden soğudum artık.Ne yaptıysam kar etmedi.Tavsiyesi olan var mı kafayı yiyeceğim valla 🥺
Mihre humeyraogretmen İlk gebeliğimde 4. ay da , 2. de ise 6. ay da geçti o tat🙊 biraz sabretmekten başka çare yok. Dayanamadığım vakit limon damlatıyordum ağzıma,karbonatlı su veya yoğun naneli sakız kısa vadede iş görüyor.
Merve1656 humeyraogretmen ilk aylar bende öyleydim gerçekten kötü durum sürekli biseyler yiyordum o tad gitsin diye ama nafile.. 3. Aydan sonra geçti benim umarım sizinde çok sürmez çünkü illet bir durum 😒🙄
Nurmine humeyraogretmen ben de hamileliğimin başından beri çekiyorum 37. Haftaya girdim hala ağzımın tadı düzelmedi yediğim içtiğim hiçbir şeyin tadını tam alamıyorum. Hiç çare de bulamadım.
Cheerfulmom humeyraogretmen Agız bakım sularıyla ağzınızı gargara yapın (LISTERINE Advanced White) ve dilinizi fırçalayabilirseniz çok iyi geliyor.
Emoztrk humeyraogretmen bende de oldu 12. Haftamdayim gittikçe azalıyor hiçbir çözümü yok naneli şeker aldım ara ara onu atıyorum ağzıma 1 saatte olsa rahatlatıyor
momsboys humeyraogretmen oof bende 11. haftaya gircem aynısı bendede var ve asla geçmiyor bişey yiyip içtikten sonra daha fazla oluyor sakız atıyorum seker atıyorum ama çıkarınca yine aynı. kimseye derdimi anlatamıyorum yasayan anlar sadece su bir nebze rahatlatıyor
humeyraogretmen 13.haftada artık baya geçmişti ☺️ Şimdi 15 haftalığım gayet iyiyim sevgili anneler.Az sabır geçecek korkmayın.Sizi anlıyorum çok kötüydüm ben de hayattan usandıracak kadar bezdirmişti o tat.Ama şimdi iyiyim.Siz de iyi olacaksınız.Hormonlar ilk aylarda aşırı salgılandığından oluyormuş.