melike7514 Bugün detaylı organ taraması yaptırdık benim hastaneye gitmeden önce hafif ağrım vardı ultrasona girdik bebekte herhangi bir sıkıntı yok ama doktor dedi ki bebek çok aşağıda duruyor sancılanmışsın progestan başlattı böyle bir durum yaşayan var mı
Ayseozmenucar ecembugra53 benımmde 3. Hamileligım bebegı baya hıssedıyorum bu hafta doktora gitmeden zaten bılıyordum aşagı da durdugunu.doktor da ugraştı onu oradan çıkarmak için ölçümlerini yapamıyordu.şu an 18. Haftadayız ıkı hafta içinde detaylı verdi randevuyu.kendı bırşey demedı.ama benım bır agrım falan yok
melike7514 ecembugra53 aslında ağırda kaldırmıyorum ama öğretmen olduğum için ayakta kalma sürem uzun o etki ediyor galiba