Zeynep-aa hulya_1919 bende doktoruma sormustum normal dedi korkmana gerek yok dedi fitil vereyim dedi oda unuttu bende 😂
Ysd00 Ben de de sürekli var o amniyon sıvısı falan yeterli, enfeksiyonda yok. Doktoruma da söyledim normal dedi. Sadece aşırı bir akıntın olduğunda haber ver dedi. :)
Ysd00 hulya_1919 ben de korkmuştum, hala da korkuyorum 🙈☺️ Aşırı gelmediği sürece sorun yok diye bekliyorum bakalım ☺️