Kizlar 7+5 haftalik hamileyim 5 haftalikken dr rahimde keseyi gördü ama ayni zamanda yumurtaliklarimda kanama olmuş durmuş. Keseyi görmesem dış gebelik derdim dedi ama keseyi gördüğü için dış gebelik demedi. Hafataya tekrar kontrolum var ama o zaman kadar aklima takiliyo o kanama nedir sizce zarari olurmu? Bunu yaşayan varmi?