Merhaba güsel annelerim, ben 11+4 haftalık hamileyim şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım çok şükür en son 8 haftalikken doktor kontrolüne gittiğimdede doktor herşey yolunda demişti. Fakat ben durduk yere bebeğimle ilgili surekli endiseleniyorum acaba iyi mi nasıl falan diye bunun ustunede bununla ilgili kötü rüyalar görüyorum ve çok etkileniyorum. Benimle aynı durumu yaşayan anne var mı nasıl baş ediyorsunuz bu dusuncelerle