happyaannee Kızlar 1 yıldır devlet hastanesine çok kez gidip geldim çocuğumuz olmuyordu diye hormon tahlili yapıp prolaktin yüksekti dye ilaç vermişti doktrm kullandım değerim düştü. Ama birde polikistik over var bnde adetim düzenli tüylenme oluyor. Onun icin hic ilaç kullanmadım gerek olmadigini soylemişti. Ama polikistik overde klomen gbi ilaclar veriliyor en azindan. Bende yeni duyduğum bu hastanede dr neşe solak korkmazere randevu aldım. Sizce yumurtaliklarima bakip ilac verir mi cunku yavaş calisiyor. Yada ne gibi tedaviler uygular çok bilincsizim daha önce hiç gebelik yasamadım
Ysd00 Çocuk istiyorsun anladığım kadarıyla. Tüm gerekli incelemeleri yapar, ultrason olsun, tahlil olsun ona göre bir yol izler. Ben de o hastanede doktor Onur Özdenoğluna gidiyorum bayağı ilgililer☺️
happyaannee Ysd00 evet istiyoruz 1 yıl oldu bi arkadaşımın çocuğu olmamıştı o hastanede hamile kalıp orda da doğum yapmıştı bana da geçen sende git dedi gereken herşeyi yapar dedi bende bi yinede sorayim dedim inşallah hamile kalabilirim 😌
Ysd00 happyaannee inşallah dua ederim senin için ve isteyen herkes içinn🤲🏻😍 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🏻😍
happyaannee Ysd00 Ayy çok sağolun Allah razı olsun 🙏 Rabbim ne muradınız varsa versin inşallah mutlu oldum simdi ilgililerse çok iyi☺️
BAS123 Neşe hanım benimde doktorum gerçekten kaliteli bir doktor, yönlendirmeleri ve sakin kişiliği ile sana yol göstereceğine inanıyorum