Merhaba sevgili anneler,
32 hafta kontrolünden çıktım şu an bebek pozisyonu makat dedi doktor kafası yukarıda ayakları aşağıda bu hafta pozisyonu almış olmasını beklerdim dedi daha ilerleyen haftalarda dönmez mi. Normal doğum istiyorum Yapabileceğim önerdiğiniz egzersizler var mı