Cilemsimsek Korkma kuzum bol bol dua et ve tuvalet dışında ayağa hiç kalkma. Kendini yorma hep yat. Ve stres yapıp moralini düşürme çünkü stres yönetimi çok önemli. Benimde düşük tehlikem vardı çok şükür istirahat ve ilaçlarla atlattım şuan son ayımdayım inşaAllah. Progestanı hiç aksatmadan düzenli iç. (Ben progestanı daha bu hafta bıraktım doktor önerisiyle 8 aydır kullanıyordum) Ayrıca, Ben sürekli El Mubdiu zikrini çektim. Eşin de 10 kere bu zikri çekip işaret parmağını karnında gezdirsin. Ben manevi olarak buna çok inanarak yaptım bir yerde okumuştum. Faydası oldu olmadı bilemem ama ben inanarak yaptım. Maydanoz, dereotu, bitki çayları gibi düşüğe neden olan şeyleri de yiyip içme. Bol su içmeye çalış. Rabbim evladını sizlere bağışlasın, sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşaAllah..