Ben de gebelik şekerim çıktığından diyet vw egzersize ağırlık verdiğim 6.ayda 2 kilo vermişim. Çok üzüldük, doktorum da kızdı biraz. Doğum yapsam hamile kaldığım kilonun altına düşücem o derece. Şimdi aldığım proteini artırdım. Sabah 2 yumurta yiyorum, öğlen akşam bol bol yoğurt içine tam buğday ekmek doğuyorum biraz yemeğin yanına. Bol süt içtim. Kuruyemiş, kontrollü meyve tükettim. Doktorum da 6 öğün yiyorsan 7-8 yap demişti. Ve sonunda kilo almaya başladım. 2-3 haftada yaklaşık 2-2.5 kilo aldım. Şu an 35. Haftamdayım. Üzülmeyin bebek kilo alıyorsa sıkıntı olmaz. Hepimizin bebeği sağlıkla vaktinde gelsin inşallah.