mervealtinay Hanımlar merhaba,20 hafta hamileyim tetanoz aşısı oldum,olduktan sonra koldaki değişiklikler dışında bende aşırı mide bulantısı oluyor anlık geliyor sizde de oldu mu,ya da normal mi değil mi bilenler yazabilir mi?
Mrymozr mervealtinay bende dün vuruldum aşıyı. Ağrı oldu biraz migde bulantisi oldu sabah ama zaten ara ara oluyo bende aşıya baglamadim o yuzden
mervealtinay Mrymozr ara ara benimde oluyor ama baya kusma noktasına geldim asi sonrası ondan sormuştum teşekkür ederim