Suna41 işte 38+3de doğurdum
Bi önceki hafta gittiğimde 1cmlik acıklık vardı bebkte başını basıo demişti. Güzel normal doğururz dedi ölede oldu 38+2de nişanım geldi öncesindede karnımda kasılıodu ara ara sancılarım oluodu nişan gelince msj attım gel bi bakalım dedi gitti suyum azalmıştı acılmam 2cm olmuştu yarın gel doğuma alalım dedi öle yani.