Gaziantep’te 2 perinatolog var canım Biri Ali Özgür Ersoy diğeri Tuncay Yüce.Ali Özgür bey 450 ye Tuncay bey 400 dedi ama 350ye yapıyor.Ben Tuncay Yüce ’ye yaptırdım güzelce baktı rapor yazdı dosyalayıp verdi.Hatta ben ilkinde yalnız gittim diye öteki hafta eşimide çağırdı baba da görsün diye ve bebeğin baya güzel fotoğraflarını çekti şu ana kadar elimdeki en net ultrason görüntüsü onlar ☺️