Aslihanilhan 7 haftalık hamileyim .Doktorum ocean d vitamini verdi. Kullanan var mı acaba almalı mıyım bende . Her doktor başka bir vitamin verdiği için . Bi sormak istedim :)
Tucu3435 Aslihanilhan 32 haftalıkken d vitaminine başlattı doktorum beni.Ayrıca bir vitamin daha kullanıyorum ama d vitamini başka birşey korona için de öneriyorlar.devit kullanıyorum ben
darla93 Aslihanilhan ben de ayni marka d vitaminini kullaniyorum, arastirdigimda en iyi icerik ondaymis. ama bana o haftalarda mide bulantisi yapti ve tuhaf bir sekilde tiksindim. kullanamadigim icin de yerine baska bir markanin hapini vermisti :))
Aslihanilhan Yani kullanmam zararlı olmaz değil mi. D vitaminini erken mi verdi yoksa normal mi anlamadım ki . Doktorum da bi tuhaf. Daha alıp içmedim
neslihann7 Balık yağı kullanıyorum bende d vitamini de var içinde ama benimkinin markası easyfishoil tavsiye ederim onu da