Tugbaoztrkmn Merhaba anneler ve anne adayları bübchen marka banyo ürünleri nasıl acaba bilgisi olan yazabilir mi şimdi ebebek te indirim var ona göre sipariş vermek istiyorum 🥰
[silindi] Tugbaoztrkmn Almanya’da herkes kullaniyor ve cok memnun. Ama burada genel annelerin dogal urun takintisi var, hos dogal diye satilanlarin cogu tam olarak dogal degil ama burada yayginlasan markalar da daha cok hoslarina gidiyor. Ben bubchenden sikinti yasayan kimseyi duymadim Almanya’da tanidigim kimseden. Ama birer tane alip once deneyin isterseniz belki hosunuza gitmez
Cinarmom Tugbaoztrkmn içeriği temiz canım ben aldım oğlum için ayrıca 2.5 yasinda kızım var hala bezli 🤦🏿♀️ geçen gün bi baktım pişik olmuş kremide bitmsti ondan kullandim hemen etki etti memnun kaldım acikcasi
Tugbaoztrkmn [silindi] anlıyorum teşekkür ederim içeriği de temiz diye duymuştum bu markanın ama emin olamadım ☺️
Orange-sMom Almadım ama içeriğinin temiz olduğunu biliyorum, mühendisin oğlu diye bir sayfa var instagramda, içeriği temiz olan olmayan bebek ürünlerini inceliyor orda görmüştüm güvenebilirsiniz bence
Elifeg Tugbaoztrkmn kesinlikle içeriği temiz kullanılmış gayet saglikliyim şükür oğluma da nasipse kullanacağım
demioz bimden şampuanını almıştım çok hoş bence kokusu olsun saçları parlatması olsun ben memnunum yenidoğan bebeğimde herhangi bi tahrişe sebep olmadı