Kızlar bende 68 kilo ile hamile kaldım 62 ye kadar düştüm. Mide bulantım çok fazlaydı şuan 18+2 yiz 65 kiloyum. 18-20haftadan sonra bebek daha hızlı büyüyor dedi doktor 8-12 kilo arası alım normal. Birde lütfen etrafınızdaki insanları dinlemeyin sen iki canlısın ye falan diye ne kadar az kilo alırsanı o kadar rahat hissedersiniz kendinizi bol bol yürüyüş yapın herkese sağlıklı doğumlar dilerim rabbim yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin ☺️