Merhaba arkadaşlar, benim 5+2 tüp bebek gebesiyim daha kese yada kalp atışı duymaya gitmedik pazartesi çağırdı doktor. Cuma kan verdim beta değerimde iyiydi ama dün akşam açık kahverengi, bugün koyu kahverengi olmak üzere iki defa az az akıntım oldu. Doktor normal diyor ama ben korkuyorum 🥺 var mı bu durumu yaşayan napmam lazım