Gul-akb-2018 Kızlar akıntınız nasıl sizin. Benim çamaşırım ıslanıyo ara ara bi olur diyroum bide korkuyorum su falan olur diye. Kokusuz düz akıntı arada beyaz da alıyo sizce normal mi doktor kontrolüme 2 hafta var başına gelen varmı
Mina01 Gul-akb-2018 29+3 olduk yaklasik 3haftadir ara ara bendede oluyor enfeksiyon varmış birde hapşırınca idrar kaçırması oluyormus.mutlaka bir kontrole gidin
Elfynsmr Gul-akb-2018 benimde öyle . Mantar enf tekrarladığını düşünüyorum. İç çamaşırı ve o bölgeyi temiz ve kuru tutun nemli kaldıkça daha da çoğalıyor malesef 🤦🏼♀️
Ozgebyr Gul-akb-2018 benimde akıntım var hamileliğin başından beri şuan 38 haftalığım kokusuz ve kaşıntısız ise korkmayın hamilelikte normal diyorlar
Gul-akb-2018 Mina01 24+3 bende hapşurunca falan oluyo onu hissediyorum ama normalde gelmesi. Başka hiç bir şikayetim yok
Mina01 Gul-akb-2018 idrar testi yaptı enfeksiyon var dedi normal ultrasonda baktıktan sonra ben hatta alttan muayene eder diye tedirgin olmuştum çünkü bazı doktorlar ediyormus
Elfynsmr Gul-akb-2018 enf olduğunda birden ıslaklık geliyor. O bölge hassas oluyor. İdrar yolları enf sebep olup idrar yaparken yanma oluyor
Caglanuroney Gul-akb-2018 bende de akıntı çok oluyo bende bazen su geliyodur diye korkuyorum ama daha 30+2 oldum 1 hafta önce kontrolde de bı sıkıntı yoktu doktorunuza söylediniz mi enfeksiyon da olabilir