ebru-33 bende tavsiye üzerine ve araştırarak gittim bütün arkadaşlarım hep o doktora gitti ama bana sezeryan yanlısı demediler ilk öncelimi normal Doğum diye duydum ama çok ilgili bi doktor herşeyi çok rahat konuşurum ve her soruma detaylı bi şekilde çok güzel anlatıyor ve enerjisi de harika bi gidin deneyin beğenmezseniz başka doktora gidersiniz bide Yenişehir hastahanesinde Haldun Canova varmış ona da çok iyi dediler ben ikisi arasında kaldım ama evim forum yaşama daha yakın die Ahmet beyi tercih ettim