Seyma-07 şöyle canım mesela aynı hastanede gülçin hanım var ben funda hanım yokken ona gitmiştim bi kaç kere evet çok güleryüzlü şakacı falan ama ben sormadan aklımdakilere cevap vermiyordu telefonunu falan vermedi funda hanım ben sormadan aklımdaki herşeyi cevaplıyor verdiği ilaçlara hiç acaba mı demiyorm ne derse okey benim için başından beri gidiyorm evet çok sohbetli bir doktor değil çünkü o hastanenin en eski doktorlarından şöyle sölim bi akrabam 14. Sene önce ilk kızını funda hanımda doğum yapmıştı 2 sene öncede küçük kızını doğurdu en eski doktorlarından olduğu için biraz yoğun zaten gittiğinizde farkedersniz ya doğumda ya doğum için muayeneye gidiyor yada kontrolde yani jep bir koşturmacası var 😊 yani mesela internettede yazın araştırın gülçin hanım hakkında veya diğer doktorlar hakkında kesinlikle gitmeyin falan diyenler var ama funda hanım hakkında hiç öyle birşey okumadım ben doktorum için o hastaneye gidiyorm gece doğum olunca 600₺ gibi bir fiyata geliyomuş ama başkasına güvenemem öyle birşey olsada funda hanımı çağırttırırım 😊