OnDokuzEkim_ Kizlar merhaba 30_32 gunde bir adet oluyorum gecen ay duzgun adet olmadim ve afedersiniz esimle sadece 4 gun iliski oldu adetten sonra sonrasinda memlekete geldim son adet tarihim 12 eylul bu ayda 12 sinde olmam gerekiyordu fakat olmadim 5 gun gecikmem var dun aksam test yaptim bişey yoktu sabah baktim boyle kuruma cizgisi bu kadar belirgin olurmu ? Yoksa gebelikmi ? Normalde adet olacagim zaman gogsumle kasigim patlicak gibi agrirdi ne gogsum agriyor ne kasigim. Hicbi adet belirtim yok https://hizliresim.com/y0Tx4u
Esoo0698 OnDokuzEkim_ Canım beklediyse belkide kuruma çizgisidir bidaha test yap hemen çıkarsa bi kan ver bence 😊
KeremEnsar2124 Cizgi belli oluyor ama bi kac gun daha bekleyip test yapabilirsiniz yada kan testi verirseniz hemn cikar ama bence var benimde ilk oglumda boyle cikmisti
KeremEnsar2124 OnDokuzEkim_ valla simdiye kadar hic yanlis cikmadi dogumdan sonra 8 ay adet olmadim negatif oldugu halde beklettim her ihtimale karsilik ama hic yanilma olmadi 2 bucuk yildirda sakliyorum testi hic ekstra bisey olmadi testte renk degisikligi bile yok
mercimeginanne OnDokuzEkim_ bnmde adetim hep düzenliyken şehir değiştirdiğimde 10 gün bile geciktiğini biliyorum. Her şehir değiştirmemde gecikme yaşıyorum. O yüzden işinizi garantiye almak için kan verin
Nuray23 OnDokuzEkim_ bende bi kere boyle yaptim negatifti cope attim ertesi sabah bi baktim pozitife donmus ama hamilelik yoktu. Kurudugu icin cikmis. Bu seferkin de yaptim ve saniyeler icin de ikinci cizgi cikti. Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Ummudogan OnDokuzEkim_ canm aynisi bnmde oldu simdi 6 haftalik hamileyim bi kan tahlil yaptir ayrica iki gunde bi yaptir testi degerin yukselmesi gerekiyor.