Cskn99 Kızlar 12 eylül de düşük yaptım bugün 17 ekim ve hala adet olmadım ayrıca pıhtılaşma tedavisi görüyorum sizler düşük yaptiktan kaç gün sonra adet oldunuz?
tatlimmbenim123_ Cskn99 ben hemen adet oldum sonra da hemen hamile kaldım düşük yaptıktan 1 ay sonra tekrar hamileydim şu anda da 35+1iz
Cskn99 Sermec27 canım ben kürtaj olmadım iğne ve serum.ile düşük gerçekleşti bu süre normal mo yani 35 gün oldu bugün bana
Wonderwoman Cskn99 düzensizlik derken 30 gün gibi uzun aralıkla adet oluyordum ama düzensizlik yasamiyordum
Cancana_ Cskn99 bazen pıhtılaşma olabiliyor canim ben 35 gunde adet oldum fakat karnin kan dolu dedi ilac kullandim bir muayene ol istersen
Cskn99 tatlimmbenim123_ maşallah canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bazen acaba hiç adet olmadan bende mi hamileyim diyorum pıhtılaşma tedavisi gördüğüm için doktorum günün 1 gün bule geçse test yap dedi 3 gün önce kan verdim negatif çıktı
Meryem230527 tatlimmbenim123_ bende senin yaşadığın durumun aynını yaşadım cnm düşük yaptım 5 gün kanama sürdü azar azar sonra hiç adet olmadan hamile olduğumu öğrendim
Cskn99 Cancana_ canım muayene oldum hiç bir problem görmedi karnın kan dolu olduğu için kanaman yoğun oldu mu canım
Cskn99 Cancana_ canım pıhtılaşma tedavisi gördüğüm için coraaspin kullanıyorum yine de pıhtı olur mu acaba kafamda deli sorular🙄
Cskn99 Wonderwoman düzensiz değil ozaman canım 2ayda 3 ayda adet olunca düzensizlik oluyor ya onu kastetmiştim canım
Cancana_ Cskn99 bende hamileyken kullanmistim oksaparla coraspin kurtaja girmeden biraktim kan kaybi olmasin diye ama yinede oldu