Kızlar doktorlar rapor istediğimizde hemen o gün mü başlatmak zorundalar yoksa ben perşembe günü gitsem rapor istesem ama cumartesi başlatmasını söylesm öyle bişey yapabilir mi çalışıyorum cuma haftalık izinim var o günün yanmaması için perşembe gittiğimde rapor alıcam ama raporu hemen cuma gününden mi başlatır