baby3_ sancıyı azaltacak demişti doktor birde un,makarna,soda,meyvesuyu,kola asitli herşey sancını tetikler yasak dedi bak ben bunu iki gün önce yaşadım şimdi çok şükür hiç sancım yok bol bol dinlendim birde ayağa kalkma bi süre şimdi böyle idrarın geliyormuş hissi olucak o his gecene kadar anla ki hala sancın devam ediyor