Kızlar tekrar merhaba.
Bugün şüpheli ilişkinin üzerinden tam 8 gün geçti.İdrar testinde çıkması pek mümkün değil biliyorum ama yaptığım her testte gölge çizgi çıkıyor.İçim içimi yiyor anlayacağınız,sizce kan versem çıkar mı? Öyle endişeliyim ki.Gerçi kaset testlerde bile çıkıyorsa muhtemelen kanda hayli hayli cıkarda bilmiyorum yaaaa 🥺🥺🥺