Orange-sMom Ben düşünüyorum pazartesi kontrolde soracağım doktoruma detaylarını, hastaneye göre farklılık gösteriyordur belki prosedürü bilmiyorum ama herkes yapmalı diye düşünüyorum 😊
Orange-sMom PolenLina Kesinlikle bebeğimin sayesinde biri hayata tutunsa, bundan daha güzel ne olabilir? 🥰
Magnolina Bende düşünüyorum.bir kaç firma ile görüştüm doğumdan önce kit gönderiyorlarmisher firmanın saklama ücreti farklı iyi araştırmak lazım
Orange-sMom Magnolina Bu sanıyorum kordon kanı saklamak için, bağış için geçerli mi ücret bilmiyorum, ama pazartesi öğrenince yazayım buraya 😊
PolenLina Benim randevum daha Cuma’ya bilgi alabilen olursa yazarsa çok mutlu olurum benimde Doğuma az kaldı çünkü