Miraymelek bende de olmuştu doktorum kırmızı kan görmediğin sürece korkma demişti. Ulaşabilme imkanın varsa bi doktorunla konuş benim doktorum her ihtimale karşı progestan başlatmıştı, doktoruna ulaşamazsan da bi acile falan git bi kontrol edilsin belki progestan iğne yaparlar veya en azından için rahat eder. Ama korkma stres yapma hastaneye gidene kadar ayaklarını yükseğe dikip uzan benim doktorum bi daha kahverengi lekelenmen olursa gelmene gerek yok demişti ama tedbiri elden bırakmamak lazım. Bi muayene ol ne olur ne olmaz 🤲🏻🙏🏻❤️