Herkese merhaba
18 haftalığım. Gebeliğimin başından beri beyaz süt kesiği kaşıntı ve koku olmayan vajinal mantarla boğuşuyorum. Gebelik öncesi yanlış antibiyotik kullanımı sonucu bende peydah oldu. Sirke hindistan cevizi yağı vs denemediğim doğal yöntem kalmadı. Doktor fitil verdi ama fitilden hoşlanmıyorum. Elimde Canesten krem var daha önce kullanan varsa bilgilendirebilir misiniz? Bebeğe zararı yok biliyorum ama beni aşırı rahatsız ediyo bazen o kadar fazla hırçınlaşıyoki günde 5 defa çamaşır değiştirmek zorunda kalıyorum. Lütfen bu durumu yaşayanlar bana yardım etsiin.