Nikay canım kendını normel dogum diye şartlama sonucta ıkısıde dogum saatlerce sancı cekıp acılman olmazsa yıne sezeryan olacaksn sonunda güzel düşün güzel olsun bende 31. Haftadaym benımkıde makat gelısı ama dönermi dönmezmi bilmiyorum hayırlısı neyse o olsun