Dh52 Mucizem- çok şükür Allahım yardımcınız olsun sağlıcakla hepimizin evlatlarına kavuşmayı nasip etsin😊
BusHa Mucizem- Merhaba benim de 20 güne yakındır kanama ve lekelenmem oluyor. İlk on gün ara ara kan geldi. İlk gün biraz fazla ve parlak kırmızıydı. Belli bir nesne söylemediler. İki hafta sonra kontrolüm var. Sürekli yatmak, belirsizlik stres çok zor
Mkgnao Mucizem- bende seninle aynı durumdayım canım. Şuan 19+3’üm ve 15. Haftadan beri kanamam oluyor hiç bir neden bulunamadı
Zynpasln Mucizem- benim de 23 haftada şuan kanamam oldu baya, iğne ve progestan kullanıyorum ve yatak istirahati, bakalım kaç hafta tutabilirsek iyi dedi doktor
nurmavisi Mucizem- bende bu ilaçları almama rağmen 25 gün sürmüştü ama sonunda geçti çok şükür. Aynı şekilde rahimde kanama alanı yoktu biraz sabırlı olmak lazım iğneyi başta 3 tane veriyorlar bitince duracak gibi düşünüp beklentiye giriyoruz devam edince de moralimiz bozuluyor ama kesede ve rahimde sıkıntı olmadıkça eninde sonunda geçiyor sizinde bir an önce geçer inşallah 🤗
ozlem-gokpinar Mucizem- benim hiç kanamam olmadı ama doktorum kanaman veya kahverengi leken olabilir korkma normal bişey dedi istirahat et bol bol yat sadece wc ihtiyacın için kalk olursa falan demişti . Çok olmadığı sürece hastaneye gelmene bile gerek yok demişti . Bana çok tuhaf geldi . İnşallah hicbirimizde ters bişey olmaz canım hepimiz bebeklerimizi sagsaglim sağlıkla alalım kucaklarimiza insallh 🤲❤️
ozlem-gokpinar Mucizem- benim hiç kanamam olmadı ama doktorum kanaman veya kahverengi leken olabilir korkma normal bişey dedi istirahat et bol bol yat sadece wc ihtiyacın için kalk olursa falan demişti . Çok olmadığı sürece hastaneye gelmene bile gerek yok demişti . Bana çok tuhaf geldi . İnşallah hicbirimizde ters bişey olmaz canım hepimiz bebeklerimizi sagsaglim sağlıkla alalım kucaklarimiza insallh 🤲❤️