Merhaba kizlar bende 13+0 haftalik hamileyim 2 gundur kasiklarima bicaklar saplaniyor gibi oluyor ozellikle ayaga kalkarken normal mi bu sızı gibi yokluyor.Dr kontrolum pzt gunu olmustu hersey iyi demisti cuma gunu de idrar verdim o da temiz cikti ama kafam takiliyor🙄🙄