Burcak65 Hafta da benim 👋 13de kıza benziyor denildi ama kesin olmuyor 16. Haftada bi daha gidicem bakalım 😊😊
ecembugra53 Elifberk yeni anneler burada 😊😍 hepinize hosgeldiniz kızlar ben gidiyorum az kaldı 😊🥰 burayı da seviyorum ama 😂
Msydn6 Elifberk 12+4 🤗🌸 ama ben daha cinsiyet öğrenemedim doktor biraz erken dedi 🤷🏻♀️ Bir oğlum var bu sefer kız geçiyor gönlümüzden eşimle inşallah hayırlısı sağlıklısı olsun bu sene kız senesi galiba baya çok duyuyorum çünkü kız cinsiyetleri 💜🤗🤲🏼
Barlisko Msydn6 bende aynı şekilde 12+2 de gittim ikili testte doktor daha küçük dedi bi oğlum var inşallah buda kız olur her gören kesin kız bu diyo bakalım nasip çok merak ediyorum 😀
prensesannesii_ Elifberk 14+6 cinsiyetini öğrenmedik ama 12.haftada bı tahmin yaptı doktorumuz dedim söylemeyin net olunca söyleyin merakla bekliyoruz 16.haftayi🤗
Msydn6 Barlisko inşallah canım Rabbim gönlünüze göre versin inşallah bende çok istiyorum 🤲🏼🌸💜 yalnız ben ikiliyi yaptıramadım ya devletler full dolu özelede gidemedim 🤷🏻♀️Hayırlısı inşallah
Ahgebelik 12+2 deyım doktora haftaya gıdecem ıkılı taramaya,cınsıyet tahmını yapacakmı bakalım 🙂bır oğlusum var hayırlısıyla ne dıyecek doktorumuz 🙂