melegegebe canım çikolata olarak bende bitteri yiyorum sadece arada tatlı yediğimde oluyo yalan yok 😊ama diğer gün muhakkak dengelemeye çalışıyorum sabahlarıda dut pekmezi yiyorum, meyvede öğlen 1 tane, bide saat 4 gibi akşamda 8 9 gibi ceviz 2 tane yiyorum…