Ebruaydn Kac haftaliksin canim? Yani 5.gune giriyoruz ben forumda 2 hafta sonra bile doguran okudum diyebilirim nisan gelmesinden sonra 😆 Korkma eger ki sancilarin baslarsa da makat durus oldugu icin yine sezaryen yapar dr. Hem bebisin de gelmek istedigi zaman gelmis olur sıkıntı yapma hic bu yuzden.