Kızlar gülüyorum hatta kahkaha atıyorum çünkü ben deli gibi Kereviz ve Ispanak yiyorum sabah yumurtasını öğlen salatasını akşam yemeğini daha cnm çektikçe çiğ çiğ yiyorum🤷🏻♀️ Şimdi diyeceksiniz oh ne güzel sağlıklı sebze
beni öyle böyle alerjisi tutmadı heryerim şişti 😂 aciledeki doktor resmen kahkaha attı gördüğüm en değişik aşerme ve gebe alerjisi diye geçti geçtide bende çok gülüyorum ve geldiğim gibi yine yedim kerevizden 😔 ne yapıcam ben nasıl tiksinicem yine canım istiyo