Ben boyadım, ama 32. Haftamızda boyadım öncesinde boyamadım, organik boyayla boyadım. Gratisten almıştım, kokusuzdu kaşıntı ağrı hiçbirşey yapmamıştı öyle olunca içim rahat etti. Şu ana kadar da bir sıkıntı çıkmadı. Ben koyu küllü kumrala boyuyordum, diğer renkler organik boyalarla nasıl olur bilmiyorum. Saçlarımda çok fazla beyaz vardı rahatsız hissediyordum kendimi ama 32. Haftaya kadar öyle devam ettim. Ha şu da var boyamayıp sadece dışarı çıkarken lorealin saç spreyleri var görünen yerlere onlardan da kullanabilirsiniz, diplere gelmediği için rahatsız etmiyor. Ben 32. Haftaya kadar sprey boyalardan dışarı çıkacağım zaman görünen yerlere sıkmıştım.