Kızlar doğumum ocağın ilk haftası görünüyor aşıya hastaneye filan giderken giymesi için kalın bi tulum almak istiyorum bebişime. Hm deki bu tulumu beğendim acaba alıp da memnun kalan varmı içinizde kalınlığı nasıl ve sizce kaç beden almalıyım 🤔 1-2 ay mı 2-4 ay mı 🤔