Kızlar ben müthiş dikkat ettim ilk 3 ay sizlerde nefsinizi körükleyin ve dikkat edin bence edebilirsiniz de 🤗
-çay kahve Türk kahvesi dahi tüketmedim
-sigara alkol no ❌
-beyaz ekmek tüketmedim devamlı tam buğday tükettim
-yumurtayı meyveyi cevizi fındığı bol tüketmeye özen gösterdim aksatmadım
-yürüyüş olayına dikkat ediyorum su tüketimi 3 lt nin altına düşmüyorum ve fazla içmek için direk şişeyi dikiyorum kafama
-ve şu durumu silin kafanızdan ilk 3 ay şunuda yemelisin bebeğe yarar gibi cümleler çok oluyor yemeyin yapmayın derim
-canınız şekerli bi şey istesede muz yiyin
Ve kahvesiz yapamam diyorsanız karanfil alın ağzınıza ufak ufak bekletin o birazda olsa körüklüyor
-3 ay bittikten sonra en azından az da olsa canınız bi şey istediğinde abartmadan bakabilirsiniz tadına
Ama ilk aylar dikkat edin derim biraz dayanın faydasını görürsünüz vicdanen rahat ederisiniz 💋💋💋🤗