Bebeğim 33+3 günlük iki hafta önden gittiğini söylüyor doktorumuz bu doktorumuzu sanki biraz panikletti sebebini anlamadım🤔🤭 böyle bebişi büyük olan anneler var mı aramızda normal doğum oldu mu neler yaptınız ☺️ İnsan ister istemez tedirgin olabiliyor ben rahatım ama çevremde ki insanlar aaa büyük bebekse doğuramazsın sezaryenle alınır muhtemelen falan diyip moral bırakmıyor 😏